Om jobbet som økonomiassistent
Kan du se dig selv som en vigtig del af en virksomhed, hvor faglig stolthed, løsningsorienteret tilgang og højt serviceniveau kendetegner hverdagen? Har du samtidig erfaring med at arbejde i en økonomifunktion og besidder du en lille smule terrier-gen? Så vil vi gerne tilbyde dig en plads på holdet i Elektro Gruppen.
Vi søger en økonomiassistent til vores økonomiafdeling i Brønderslev, hvor du vil blive den ene af tre medarbejdere. Vi har et naturligt, tæt samarbejde med de øvrige administrative funktioner i virksomheden og hjælper gerne hinanden med forslag til optimering og afhjælpning af flaskehalse.
Der vil være stor variation i dine arbejdsopgaver, som vil omfatte:
- Finansbogholderi, herunder kassebilag, BS-betalinger og afstemninger
- Håndtering af omkostningsfakturaer (automatisk fakturahåndtering)
- Betaling og afstemning af leverandører
- Administrativ assistance vedr. elektronisk tidsregistrering
- Indberetning og afstemning af moms
- Aktiv deltagelse i at sikre effektive arbejdsprocesser og metoder
Din profil
Som person kan du genkende dig selv i følgende udsagn:
- Du trives i et fleksibelt job, er proaktiv og har en opsøgende adfærd
- Du føler dig ansvarlig for at levere holdbare løsninger
- Du kan arbejde selvstændigt og følge dine opgaver til måls
- Du er detaljeorienteret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
- Du er en holdspiller og er opmærksom på, at kæden ikke er stærkere end det svageste led
Din baggrund
Vi forventer, at du har en solid erfaring fra en lignende stilling, og at du:
- Behersker et eller flere af de gængse økonomisystemer
- Har erfaring med automatisk fakturahåndtering
- Er erfaren bruger af Office-pakken, primært Excel
En del af et stærkt hold
Elektro Gruppen tilbyder et spændende job i en uhøjtidelig og flad organisation, hvor vi lægger vægt på at have det godt med hinanden, og hvor vi løfter i flok. Vi går efter en høj kvalitet og gør os umage for at øge vores kunders konkurrenceevne i alle de løsninger, vi producerer. Vi tilbyder løn og pension efter kvalifikationer samt deltagelse i en sundhedssikringsordning.
Vores teams består af specialister og eksperter, og vi kombinerer unik erfaring med den nyeste viden. Det sikrer, at vi kan tilbyde den bedst mulige service og kvalitet til vores kunder. Det gælder den lille opstartsvirksomhed såvel som de helt store spillere i dansk industri. Vi har både kompetencerne og ressourcerne til at favne opgaven – og vi stiller op med et stort gå-på-mod.
Du kan læse mere om os her.
Spørgsmål og ansøgning
Hvis du vil vide mere om stillingen som økonomiassistent, er du velkommen til at kontakte regnskabschef Dorte Ulrik Pedersen på 2360 6657 eller dup@elektro.dk
Send din ansøgning samt CV til dup@elektro.dk – vi indkalder løbende til samtaler.
Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.
Der er ansøgningsfrist den 15. februar 2022.